2013. június 29., szombat

Hétvégi program videóval


Múlt hétvégén egy nagyon csodás helyen jártam, ahol nemcsak feltöltődhettem, de lehetőségem nyílt arra is, hogy egy kis ízelítőt adjak a kuchipudiból az érdeklődőknek. És hogy hol voltam, és milyen alkalomból, és hogyan sikerült az előadás? Az alábbiakból és az erről készült videóból megtudhatod.

A múlt hét végét Szlovákiában, festői környezetben, a Tátrában töltöttem, a Skalka hegyen, egy Sahaja jóga meditációs szeminárium keretében. A sahaja jóga meditációt már évek óta gyakorlom, melynek lényege, hogy az ember el tudja érni a gondolat nélküli állapotot, erőlködés nélkül, és hogy ez által meg tudja tapasztalni az elme csendjét, és a béke és nyugalom állapotát. Ha szeretnél többet megtudni erről a meditációról, vagy kipróbálni, akkor látogass el ezekre az oldalakra:

http://www.jogameditacio.hu/,

vagy http://www.meditacionk.blogspot.hu/




Az ilyen szemináriumok alkalmával, mint most is, a meditáció áll a programok középpontjában, de esténként vannak zenés programok is, ahol énekes, táncos előadások vannak, és együtt is éneklünk és zenélünk. Szombat este egy ilyen alkalom volt, ahol én is előadtam két kuchipudi darabot. Ezekből, illetve az este néhány előadásából láthatsz részleteket az alábbi videóban, amit a férjem, András, a fent ajánlott egyik oldal, a MEDITÁCIÓ - a kolostor udvarán című blog szerkesztője készített.

Ezek az alkalmak mindig nagyon örömeteliek és ezek után az ember igazán kipihenten és feltöltődve érkezik haza. Nézd meg Te is az alábbi videót, hogy Te is részese lehess egy kicsit azoknak az élményeknek, amit a szeminárium résztvevői is átéltek!






Üdv:

Zsuzsa







.