2013. augusztus 20., kedd

Meglepő kérdés

.
Képzeld, tegnap kaptam egy meglepő telefonhívást Szlovákiából. Egy régi, kedves ismerősöm telefonált, akit a Sahaja jóga által ismerek, és akivel már régóta nem találkoztam, és telefonon sem beszéltem. Egy olyan kérdést tett fel a kuchipudival kapcsolatban, ami Téged is biztosan meglep, és elgondolkodásra késztet.

A kérdése pedig a következő volt. Van egy iskolás korú lánya, aki elkezdett kuchipudit tanulni. Persze nem Szlovákiában, mert ott egyáltalán nincs kuchipudi tanár, hanem az édesanya hetente vitte a kislányt autóval Bécsbe egy tanárhoz. De a tanár elköltözött, és mivel a közelben nincs más tanár, a kislány pedig szeretné folytatni a tanulást, ezért megkerestek engem, hogy vállalnám-e a tanítását, ha eljárnának hozzám órára.


Ez első hallásra meglepő lehet számodra, hogy van olyan, aki képes lenne több száz kilométert utazni azért, hogy a gyerekét kuchipudi órára járassa. De ha valami nagyon fontos számunkra, akkor az olyan akadályok, mint a távolság, eltörpülnek a cél árnyékában. Évekkel ezelőtt én is több ezer kilométert utaztam Indiába, hogy jobban elmélyedjek ebben a táncban, és nagyon jól eső érzés, hogy más is ennyire szereti és értékeli ezt a csodálatos táncot, hogy ekkora áldozatot képes hozni érte.

Az életben Neked is biztos sokszor vannak álmaid, vágyaid, de a megvalósulásuk attól függ, hogy Te mennyire akarod azt a dolgot, mennyire vágysz rá, mert igazából Te vagy az aki döntesz arról, hogy eléred-e a célod. Képes vagy megvalósítani bármit, ha bízol magadban, mert akkor minden akadályon képes vagy átjutni! Legyen az néhány száz vagy több ezer kilométer, vagy az, hogy elkezded a benned rejlő finom spirituális oldalt felfedezni egy klasszikus indiai tánc, a kuchipudi által!

Ne feledd, meg tudsz tenni bármit, a dolog csak rajtad múlik!

Üdv:
Zsuzsa











.